Viisi tilannetta, joissa yrityksen ilmeuudistus kannattaa
Harkitsetko ilmeuudistusta? On monia eri tilanteita, joissa se kannattaa. Tästä artikkelista löydät viisi esimerkkiä.
Harkitsetko ilmeuudistusta? On monia eri tilanteita, joissa se kannattaa. Tästä artikkelista löydät viisi esimerkkiä.
Brändiuudistus vaatii aikaa, rahaa ja ymmärrystä siitä, mitä ollaan tekemässä ja miksi. Varmista onnistuminen näillä vinkeillä!
Askarruttaako logosuunnittelun prosessi, aikataulu tai lopputulos? Listasimme tähän artikkeliin meiltä usein kysyttyjä kysymyksiä.
Ansaintamallit ovat muuttuneet radikaalisti siirryttäessä atomitaloudesta bittitalouteen.
Oletko vastuussa yrityksesi brändin kehittämisestä? Aika ajoin on hyvä tehdä kriittinen tilannekatsaus – sanotaan sitä vaikka vuosihuolloksi. Kysy siis itseltäsi seuraavat kysymykset.
Aivotutkija Katri Saarikiven mukaan viesti ilman hymiöitä on luonnollista tulkita loukkaukseksi. Mitä kaikkea jää kirjoitetussa viestinnässä eetteriin?
Keskittyäkö harjoittelemaan niche-osaamista 10 000 tunnin verran – vai onko sittenkin parempi olla generalisti?