
Perinteikäs Kuntamarkkinat-tapahtuma halusi uudistaa verkkosivunsa ja ilmeensä
Kuinka tulisi uudistaa 30 vuotta täyttävän tapahtuman ilmettä? Tätä kysymystä pohti Kuntamarkkinoiden markkinointi- ja tapahtumapäällikkö Liisa Paltta.
Jo olemassa olevien verkkosivujen päivittäminen on oiva tapa nostaa asiakaskokemus uudelle tasolle. Panosta selkeään navigointiin, mobiilioptimointiin sekä sisällön laatuun ja ajantasaisuuteen.
Verkkosivustolla on suuri rooli freelance-taiteilijan henkilöbrändäyksessä. Sivusto lisää löydettävyyttä ja tuo esiin osaamisprofiilia, persoonaa ja arvoja.
Loimun brändi-ilmeen uudistuksessa haluttiin säilyttää joitain elementtejä, mutta samaan aikaan päivittää isolla kädellä.
Osuva visuaalinen ilme on ratkaiseva osa onnistunutta lopputulosta kun lanseerataan uutta toimintaa.
Pitkäaikainen kumppanuus brändityössä auttaa luomaan luottamuksen, jossa ymmärretään toista puolesta sanasta.
Miten kasvattaa tietoisuutta siitä, että Pakettipisteeltä löytyy pakettiautomaattiverkoston lisäksi joukko muita palveluita?
Harkitsetko ilmeuudistusta? On monia eri tilanteita, joissa se kannattaa. Tästä artikkelista löydät viisi esimerkkiä.
Brändiuudistus vaatii aikaa, rahaa ja ymmärrystä siitä, mitä ollaan tekemässä ja miksi. Varmista onnistuminen näillä vinkeillä!
Askarruttaako logosuunnittelun prosessi, aikataulu tai lopputulos? Listasimme tähän artikkeliin meiltä usein kysyttyjä kysymyksiä.
Ansaintamallit ovat muuttuneet radikaalisti siirryttäessä atomitaloudesta bittitalouteen.
Oletko vastuussa yrityksesi brändin kehittämisestä? Aika ajoin on hyvä tehdä kriittinen tilannekatsaus – sanotaan sitä vaikka vuosihuolloksi. Kysy siis itseltäsi seuraavat kysymykset.
Aivotutkija Katri Saarikiven mukaan viesti ilman hymiöitä on luonnollista tulkita loukkaukseksi. Mitä kaikkea jää kirjoitetussa viestinnässä eetteriin?
Keskittyäkö harjoittelemaan niche-osaamista 10000 tunnin verran – vai onko sittenkin parempi olla generalisti?