Blogi

Perinteikäs Kuntamarkkinat-tapahtuma halusi uudistaa verkkosivunsa ja ilmeensä

Asiakastarina

Kuinka tulisi uudistaa 30 vuotta täyttävän tapahtuman ilmettä? Tätä kysymystä pohti Kuntamarkkinoiden markkinointi- ja tapahtumapäällikkö Liisa Paltta.

Näin Snellman Pro:n sivustosta tuli käyttäjä­ystävällisempi

Asiakastarina

Jo olemassa olevien verkkosivujen päivittäminen on oiva tapa nostaa asiakaskokemus uudelle tasolle. Panosta selkeään navigointiin, mobiilioptimointiin sekä sisällön laatuun ja ajantasaisuuteen.

Freelance-taiteilija Janne Saarakkalan verkkosivu-uudistus

Asiakastarina

Verkkosivustolla on suuri rooli freelance-taiteilijan henkilöbrändäyksessä. Sivusto lisää löydettävyyttä ja tuo esiin osaamisprofiilia, persoonaa ja arvoja.

Loimun ilmeuudistus: paljon uutta ja vähän vanhaa

Asiakastarina

Loimun brändi-ilmeen uudistuksessa haluttiin säilyttää joitain elementtejä, mutta samaan aikaan päivittää isolla kädellä.

Näin luotiin ilme Green homes -toiminnalle: ”Visuaalisuus on erittäin tärkeä osa onnistunutta lanseerausta”

Asiakastarina

Osuva visuaalinen ilme on ratkaiseva osa onnistunutta lopputulosta kun lanseerataan uutta toimintaa.

Kopiosto: Pitkäaikainen yhteistyö auttaa brändin pitämisessä vahvana

Asiakastarina

Pitkäaikainen kumppanuus brändityössä auttaa luomaan luottamuksen, jossa ymmärretään toista puolesta sanasta.

Pakettipiste nousi kärkeen Googlen hakutuloksissa

Asiakastarina

Miten kasvattaa tietoisuutta siitä, että Pakettipisteeltä löytyy pakettiautomaatti­verkoston lisäksi joukko muita palveluita?

Viisi tilannetta, joissa yrityksen ilmeuudistus kannattaa

Harkitsetko ilmeuudistusta? On monia eri tilanteita, joissa se kannattaa. Tästä artikkelista löydät viisi esimerkkiä.

Brändiuudistus · Vältä nämä virheet

Brändiuudistus vaatii aikaa, rahaa ja ymmärrystä siitä, mitä ollaan tekemässä ja miksi. Varmista onnistuminen näillä vinkeillä!

Logon suunnittelu · Usein kysyttyä

Askarruttaako logosuunnittelun prosessi, aikataulu tai lopputulos? Listasimme tähän artikkeliin meiltä usein kysyttyjä kysymyksiä.

Ilmaisuuden sietämätön keveys

Ansaintamallit ovat muuttuneet radikaalisti siirryttäessä atomitaloudesta bittitalouteen.

Meneekö brändisi läpi katsastuksesta?

Oletko vastuussa yrityksesi brändin kehittämisestä? Aika ajoin on hyvä tehdä kriittinen tilannekatsaus – sanotaan sitä vaikka vuosihuolloksi. Kysy siis itseltäsi seuraavat kysymykset.

Onko se suuttunut?

Aivotutkija Katri Saarikiven mukaan viesti ilman hymiöitä on luonnollista tulkita loukkaukseksi. Mitä kaikkea jää kirjoitetussa viestinnässä eetteriin?

Innostumisesta ja keskittymisestä

Keskittyäkö harjoittelemaan niche-osaamista 10000 tunnin verran – vai onko sittenkin parempi olla generalisti?

Instagram

Osallistuimme taannoin kutsujulistenäyttelyyn, jonka aiheena oli (Kiinan mittakaavassa) vapaamielinen, kansainvälinen metropoli Shanghai.Suunnittelimme Green homesille pirteän ja innostavan graafisen ilmeen ja viestinnän elementit.Eteenpäin menevään kolmiomuotoon perustuva konsepti oli yksi Opetushallituksen Lukeva koulu -ohjelmalle tehdyistä luonnoksista.
Ota yhteyttä!