Ilme

Panostus hyvään ilmesuunnitteluun auttaa sinua kilpailussa toimintaympäristösi kuninkuudesta. Kun on erottauduttava kilpailijoista, korostuu laadukkaan, strategisen designin merkitys. Mikä saa asiakkaasi valitsemaan sinut?

Auditointi

Tiedätkö, mitä asiakkaasi todella ajattelevat sinusta? Tiedätkö mitä he toivovat ja odottavat palveluiltasi? Me voimme tutkia asiakaskokemuksesi sekä luoda kriittisen asiantuntijakatseen olemassaoleviin brändimateriaaleihin. Tämän pohjalta suosittelemme toimenpiteitä, joilla brändisi vahvistuu. Prosessimme on skaalattavissa eri toimialoille ja kohderyhmille. Lopputuloksena tiedät, mihin sinun kannattaa seuraavat markkinointi- ja viestintäeurosi panostaa.

Onko hoppu?

Kun aika on kortilla, vankka brändiosaamisemme ja kokemuksemme auttaa meitä tekemään nopeasti oikeat, ilmeenmukaiset ratkaisut. Käymme läpi brändiohjeesi sekä viimeaikaisia sovelluksiasi, ja teemme niiden pohjalta sujuvasti brändiä vahvistavaa, yhdenmukaista ilmettä. Lopputuloksena voi olla esimerkiksi flyer, banneri tai esite.

Hahmon tiimi kuunteli ja ymmärsi erinomaisesti meidän tavoitteitamme. Osasitte myös ottaa huomioon käytännön tarpeemme. Samalla uskalsitte kuitenkin olla jämäköitä, niin että tunnuksesta ja ilmeestä tuli laadukas ja ajatuksia herättävä, eikä vesitetty kompromissi.

Päivi Rosqvist, viestintäpäällikkö, Metsähallituksen luontopalvelut

I wanted style and precision, a designer I could trust 100 %, and I got it all, and a bit more, in one package: Antti from Hahmo. In the process of building them I also learned an awful lot about WordPress and other internet wizardry that I didn’t have a clue about, or, didn’t even want to know. So don’t ask me, ask Antti, he’ll help you out in style.

Janne Saarakkala

Huikean kova Lighthouse-tulos pakettipiste.fi:llä! Tämä on paras score mitä olen nähnyt koskaan uudella saitilla. Kyllä internet olisi hieno paikka jos kaikki saitit olisi näin hyviä!

Lari Eteläniemi, Senior Consultant, Hopkins Oy

Poikkeuksellinen mukavaa ja ammattitaitoista yhteistyötä Hahmon kavereiden kanssa, syventyvät aidosti asiakkaan tarpeisiin, esittävät rohkeasti näkemyksiään!

Maritta Mäkelä, viestintäpäällikkö, Kuntaliitto

Olemme erittäin tyytyväisiä Rakennuttaminen -tapahtuman ilmeuudistukseen. Uusi ilme on selkeä, värimaailmaltaan monipuolinen ja graafiset elementit taipuvat helposti käytettäviksi erilaisiin materiaaleihin. Yhteistyömme sujui mutkattomasti ja toiveitamme kuunneltiin tarkasti.

Susanna Aula, Rakli & Mari Vuorela, Kiinko

Kiitos, sydän ja peukku. Siis sydänpeukku! Ai, mistä? No ihan mahtavasta työstä ja asenteesta!

Marjukka Lehtimäki, viestintäpäällikkö, Musiikkitalo

Saatiin aikaiseksi todella hienoja juttuja, erityisesti kaiken pohjana olevan graafisen ilmeen. Siihen ollaan mielettömän tyytyväisiä edelleen, ja ollaan saatu siitä kehuja kovasti. Se oli just mitä haluttiin ja tarvittiin, ja sen pohjalta tehdyt sovellukset on palvelleet tarkoitustaan hienosti.

Laura Klefbohm, viestintäpäällikkö, Suomenlinnan hoitokunta

Hahmon muotoiluprosessi oli mainio osoitus siitä, kuinka triplatimantti parhaimmillaan toimii: asiakasta kuunneltiin prosessin joka vaiheessa, eteneminen oli ketterää, ja prosessi auttoi meitä tarkentamaan entisestään tavoiteltavia asiakaskohderyhmiä. Lisäksi Jenni ja Antti on tosi kivoja tyyppejä.

Silja Huttunen, CEO, palvelumuotoilija, Toimisto 2030

Hahmo loi verkostollemme uuden raikkaan ilmeen, joka on antanut lisäpotkua koko toimintaan! Palvelu oli aina ammattitaitoista, ystävällistä ja kärsivällistä, vaikka aikataulut omalta osaltamme muuttuivat useampaan otteeseen. Hahmossa myös ymmärrettiin hienosti toimintamme ydin, ja kaikki antamamme palaute ja toiveet otettiin huomioon. Voimme lämpimästi suositella Hahmoa yhteistyökumppanina.

Outi Kivimäki, TAKO-verkoston viestintäkoordinaattori

Hahmon kanssa työskentely on ollut helppoa ja mukavaa, ja lopputulos on aina todella tyylikäs.

Arttu Raittila, Senior Consultant & osakas, Hopkins

Having reviewed the portfolios of a number of companies in Scandinavia I settled on Hahmo. We agreed that the logo should convey innovativeness with an emphasis on mathematical research, and yet maintain a conservative profile. Hahmo succeeded exceptionally well in this. I have had very positive feedback.

Henrik Rasmussen, Director, TwoPi Capital Management

Looks great! You guys do good work in Finland.

Stacy Spletzer-Jegen, Senior Manager, Athlete Relations & Communications, World Anti-Doping Agency

I want to thank you and your team for your excellent work. The strategic research agenda of the JPI-MYBL will truly stand out and be seen. You just have to love those guys. It looks great.

Denice Moi Thuk Shung, Programme Officer, ZonMw – The Netherlands Organisation for Health Research and Development