Työpajat
Tarvitsetko tuoreita ajatuksia, ulkopuolista asiantuntijanäkemystä tai puolueetonta fasilitointia intohimoja herättävissä strategisissa päätöksissä? Räätälöimme työpajat aina kunkin asiakkaan tilanteen ja toiveiden mukaisesti.

Brändipersoonatyöpaja: Erottuminen on mahdollista vain selkeän identiteetin kautta
Mitä?
- Brändipersoonatyöpajassa haarukoidaan toimijalle persoonallisuutta, jolle brändiä voidaan lähteä rakentamaan.
- Tavoitteena on löytää brändin sielu, uniikkius, ”se jokin”.
- Selkeä brändipersoona voimistaa sisäisesti yhteenkuuluvuutta ja ylpeyttä omasta työpaikasta.
- Ulkoisesti persoona ohjaa kaikkea brändin viestintää ja markkinointia.
Missä tilanteessa?
- Aloittavalle yritykselle
- Kun tunnet jääneesi imagoasioissa takamatkalle kilpailijoista
- Kun viestintäsi tuntuu hahmottomalta ja epäselvältä
- Kun etsit uutta suuntaa tai olet epävarma nykyisen toimivuudesta
- Kun tuotteesi tai toiminkakenttäsi on muuttunut

Ydinviestityöpaja: Oman äänen löytäminen ja oikea viesti oikeille kohderyhmille
Mitä?
- Määritellään äänensävy, joka lähtee brändipersoonasta ja kohderyhmäymmärryksestä
- Hahmotellaan ostajapersoonat
- Löydetään yhdessä eri ostajapersooniin iskevät viestisisällöt: Miten voimme auttaa eri kohderyhmiä? Mitä he etsivät, arvostavat, välttävät, pelkäävät?
- Mitä myynnin esteitä on ja miten niihin vastataan?
Missä tilanteessa?
- Kun tunnet kohderyhmäsi, muttet tiedä miten heitä tulisi puhutella
- Kun jokapäiväinen viestintä tuottaa päänvaivaa, etkä tiedä mitä äänensävyä käyttää
- Kun tarjoomasi on jäsentymätön eikä kummin kaima ymmärrä mitä myyt tai teet työksesi

Työpajassa hiotaan yhteistä ymmärrystä tavoitteista ja ideoidaan keinoja. Lopputulemana on kirkas suunta ja kattava työkalupakki.