Lähtökohtamme

Hahmo syntyi halusta luoda ilmekokonaisuuksia, joissa asiakkaan viesti säilyy johdonmukaisena kaikissa toimintaympäristöissä. Unelmamme on toteutunut: yhdeksässä vuodessa Hahmo on vakiinnuttanut paikkansa suomalaisen muotoilun kärjessä.

Toteutamme työssämme muotoilujohtamisen (Design Management) periaatteita, kooten yhteen eri alojen osaajia ja osaamista. Tavoitteenamme on hyvä saavutettavuus (Design for All). Siksi haluamme ottaa kaikki muotoilun käyttäjäryhmät huomioon.

Hahmon asiakkaat ovat yrityksiä ja yhteisöjä. Osa asiakkaistamme on pieniä start-up-yrityksiä, osa kaikkialla maailmassa toimivia pörssiyrityksiä. Asiakkaisiimme kuuluu yritysten lisäksi korkeakouluja, kulttuurilaitoksia ja järjestöjä. Näille kaikille haluamme suunnitella parempia ilmeitä, erottuvia muotoja ja muistettavia elämyksiä.

— Pekka Piippo, Antti Raudaskoski ja Jenni Kuokka


· Strategisuus
· Vastuullisuus
· Elämyksellisyys